Logo ComCon
MENU
Terug

FAKRO: campagne voor het mooiste licht

FAKRO is een wereldwijde, innovatieve producent van dakramen. Voor FAKRO Nederland hebben we in 2016 een positionering en een meerjarige campagne ontwikkeld. Hierin staat de beleving van natuurlijk licht in huis centraal. Sinds 2016 is deze campagne bepalend voor de corporate en actiecommunicatie van FAKRO.

Campagnestrategie
Het mooiste natuurlijke licht in huis is zonlicht dat van boven een ruimte binnenvalt. Zonlicht geeft energie, inspireert en laat je genieten van warmte en sfeer. Dit ene aspect - ‘t mooiste licht - omvat alle klantwensen: plezier, comfort, kwaliteit, techniek en service. De belofte van FAKRO is dan ook: ‘t mooiste licht creëer je samen met FAKRO.

Creatief concept
De campagne is bedoeld om te inspireren. De beelden tonen zichtbaar mooi licht en details van een gebruiker tijdens een dagelijks moment: spelen, ontwaken, ontspannen, genieten. We zoomen in op een detail waarbinnen het menselijk aspect, het gebruik van de ruimte en de lichtinval samenkomen. Juist dit detail in al zijn eenvoud brengt de verbeelding op gang.

B2B communicatie
FAKRO gebruikt ‘t mooiste licht ook als verbindend element in de communicatie naar medewerkers en samenwerkingspartners. De slogan ‘Samen creëren we ’t mooiste licht’ bekrachtigt de gedeelde trots op het product en de samenwerking.

’t mooiste licht van vandaag én morgen
FAKRO combineert design, lichtbeleving en comfort in huis met duurzame materialen en productieprocessen. Voor de duurzame vervangings- en renovatiemarkt hebben we samen met FAKRO het concept FAKRO Life Cycle Service ontwikkeld.

Samen met FAKRO bouwen we verder aan het merk en de beleving. We bieden ondersteuning bij de ontwikkeling van businessconcepten en beurspresentaties, PR, de productie van campagnemiddelen en content en mediaplanning.

Meer informatie?

Bel: (06) 51 28 64 30

Volg ons

Communication Concert
Postbus 218
2000 AE Haarlem
Telefoon: (06) 51 28 64 30
info@comcon.nl

Algemene voorwaarden
Privacyverklaring & cookiebeleid

Top